سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        شعله

        شعری از

        فاطمه بهرامی

        از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۱۹۷۹۵
          بازدید : ۱۴۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه بهرامی

        خشک وتر باهم سوزد
        مادامی که باد شعله افروزد
        شهر شود دریا
        چون موج نعره برمی دارد
        نعره های ناگهانی 
        هر شب از موج شعله های غم 
        میشود ،شبی توفانی 
        گرد این شعله 
        عده‌ای نادان سلبریتی
        شاد و سرخوش وخرسند 
         زین سماع روحانی 
         شعله بال و پرمی زند 
        تا ستاره سر می زند  
        شهر غرق خون و ظلمت
        مردمش در پریشانی 
        باد شعله می انگیزد 
        ایمان فرو می ریزد 
        میشود ظاهر
        از پس شعله ها این بار 
        چهره‌هایی شیطانی 
        گل پاره کند پیراهن 
        ساقه ی جوان افتد 
        بر خاک وطن 
        بهر غیرت ایرانی 
        میشود جوانی قربانی 
        این چنین مگذر 
        راز شعله را بنگر 
        وضع حجاب چون شود بدتر 
        باغ ارغوان می شود پرپر
        همتی کن مرد ایرانی 
        هر انقدر که می توانی
        مکن کوتاهی  
        در امر معروف 
        دختر و همسر 
        رو مکن به نومیدی 
        خو مکن به نادانی 
        دست مردم هست خالی 
        دردشان درد گرانی 
        نه موی سر 
        نه بی حجابی 
        نه بی ایمانی
         مگذارید
        گرگها بهر ناموستان 
        کنند چوبانی!!!!
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0