دوشنبه ۵ آذر
صدایم کو ؟ شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۶:۱۷ شماره ثبت ۱۱۹۶۱۱
بازدید : ۷۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
صدایم کو ؟
صدایم درگلویم حبس گشته
همه ی این حوالی ،
پُر ز قبض گشته
ز قبض آب و برق گرفته ... تا ،
قبضِ روح
مگر قرار نبود مجانی گردد ؟
همه ی این حوالی ،
پُر ازصدای روبه موتِ نبض گشته
به جای عملِ صالح و ایمان ،
همه ی این حوالی ،
پُر ز واژه های پُر ریای لفظ گشته
دگر عقل ،
دراین قریه خریداری ندارد
همه جا ،
درسیطره ی وسیعِ خودخواهی و،
مکر و فریب و، خروار خروار
دستوراتِ زشتِ نفْس گشته
همه تنها به خویشتن کار دارند
گور پدرهرکه بجز خود
این همان ،
دربدریِ افکارِ تلخ است
من که روبه موتم اما ،
اینها را قلم ،
با لکنتش ریخته به کاغذ
صدایم کو ؟
صدایی نیست ازمن
صدایم درگلویم حبس گشته
بهمن بیدقی 1402/1/3
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.