جمعه ۲ آذر
زیارت قبول !! شعری از شهره توکلی
از دفتر دغدغه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۲۰ شماره ثبت ۱۱۹۵۰
بازدید : ۳۵۶۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
نایب گرفته ...
برای سعی صفا و مروه اش...
...بیچاره پیرزن !
___ زانو ندارد ____
بعد از ساعتها خرید
از بازار مکه !!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.