جمعه ۲۵ آبان
عمر شعری از مهدی پاکدامن جیرکل
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ۲۱:۴۵ شماره ثبت ۱۱۹۳۵۵
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مهدی پاکدامن جیرکل
آخرین اشعار ناب مهدی پاکدامن جیرکل
|
به هر طرف که نظر می کنم به چشم خیال
مرا جمال تو از چشم رفت و خواب ز چشم
به گوش تو ندهد در سخن مرا ز زبان
به چشم تو نکند جلوه حسن را به کمال
ز نازکی به زمین تو از زمین تا حشر
چو سرو باغ تو با هر گلی برند نهال
ز شوق چشم تو ساقی به جام باده رود
پیاله را به لب خود گرفته با لب جام
ز بس که در هوس روی او ز دیده و دل
نمیرود ز کفم پای همچو آب زلال
ز شوق آن لب میگون ز بیم مردم چشم
مدام خون جگر میخورم چو خون حلال
ز شوق آن دهن تنگ و آن میان ضعیف
چو چشم مور ضعیفم میان خیل ملال
کمال حسن تو را چون نیاورد در خور
چه جای ملک سلیمان چه قدر خیل خیال🌷
|
|
نقدها و نظرات
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.