جمعه ۲ آذر
ترسیدم شعری از جواد ملکی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۱۱۹۲۲۰
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب جواد ملکی
|
به کدامین گناه گرفتار شدم که از دست دادن تو تاوانش بود؟؟؟؟
تا جایی که میدانم
تنها گناه من تو بودی
تنها خطایم
تنها اشتباهم
من از بی تو بودن ترسیدم
از این جاده تنهایی
از قدم زدن در تنهایی، بدون تو
من ترسیدم
از چیدن شاخه گل نرگس که ندانم کجایی تا به تو ارزانی کنم
بگویم تو از این گل بهتری
زیباتری
خوشبوتری
می شنوی صدای جنگل را؟
می شنوی صدای ناز کردن آهوان را؟
می شنوی صدای بال زدن عاشقانه یک جفت پرستو را؟
اما نه؛ نمیشنوی
دیگر نیستی
من از همین می ترسیدم!!!!
|
نقدها و نظرات
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید