دوشنبه ۲۸ آبان
کشتی بی بادبانم ناخدا گم کرده است شعری از جواد صارمی
از دفتر فصل تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۱۱۹۱۸۳
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
کشتیِ بی بادبانم ناخدا گم کرده است
راه را در ازدحام موج ها گم کرده است
دلقک شب خنده های مردمِ غمگین شهر
بعد از عمری صحنه سازی، خنده را گم کرده است
آنکه دفترخوان دنیا بود یادش رفته است
خط ناخوانای دل را از کجا گم کرده است
بس که خواهش کرده از هر کس نیازش را دلم
لابه لای آتناها، ربنا گم کرده است
مثل آن پیغمبرم ، بعد از رسالت های خویش
لای موهای شب آلودی ،خدا گم کرده است
بیت ها را آفت هزیان به بی معنی رساند
شاعر از فرط جنون سررشته را گم کرده است
#جواد_صارمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو ممنونم | |
|
درود بر شما ممنون | |
|
درود بر شما منتظر نظرات گوهربارتون هستم | |
|
درود بر شما.. سپاس فراوان | |
|
درود بر شما همیشه مشتاق نقد هستم | |
|
سلام و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید