درود جناب محمدی استاد بزرگوار..
ممنونم از اینکه قابل دونستید و پنجره سبز پر باری از دانستههای خود در خصوص شعرم باز کردید..
میخواهم به این مهم واقف باشید که.. در ابتدا حضور آگاهیرسانتان و سپس نقد آرام و ملایم و پرمحتوایتان برایم ارزشمند است..
و قدردان لطف و محبت شما و استاد عسکرزاده مهربان هستم..
انشاءالله شما استادان عزیز.. وقت و زمانی که پای این نقدها گذاشتید.. در زندگیتان تبدیل به برکتی فراموش نشدنی شود..
و اما بعد..
از اینکه به دیده لطف به شعرم نگاه کردید ازتون سپاسگزارم..
اینکه نسبت به قافیه ضعیف عمل کردم.. درش شکی نیست.. متاسفانه تا به امروز مطالعه چندانی راجع به قافیه نداشتم..
باشد که اگر قرار است ذهن شعری.. گاهی به سمت موزونسرایی غش کند.. اطلاعات جامعی هم در اینخصوص داشته باشد تا قانون *همه یا هیچ* را به زیبایی به رخ بکشد..
(یعنی یا شعر موزون نگوووو یا اگر میگی درست و اصولی بگو🤪)
(البته که این یک شعار است و طول میکشد عملی شود..😂)
فقط وظیفه دیدم بگم..
شما نشنیده بگیرید..😎
دیگه چی میخواستم بگم؟🤔
آهاااان..
شما هم مثل استاد عسکرزاده مهربان بیشتر به جنبههای مثبت شعرم پرداختید..
به نقصهایم واقفم..🙈
ممنونم از اینکه نیمه پر لیوان را دیدید..
یک سوال فلسفی عجیب..
چرا همیشه میگویند نیمه پر لیوان؟..
شاید لیوان نیمه نبوده و لب به لب پر بوده..🤔😎
کاش شعرم لیوانی بود که لب به لب پر بود و نیمه خالیای نداشت..🥺
در هر حال استاد بزرگوار..
استفاده فراوانی بردیم از دانش شما..
توضیحات صور خیال هم عالی بود..
در پناه امن نور و عشق الهی باشید..
بیشک یکی از بهترینهای شماست
احسنت👏🌺🌺