جمعه ۲۵ آبان
شبیخون به غم شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ۰۱:۵۸ شماره ثبت ۱۱۸۸۷۶
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
وجود تو شبیخون زد به غم های جهان من
و کوچانده وجودت غصه را از داستان من
جهان من جهنم بود و پر بود از عذاب و درد
ولی با تو بهشتی سبز و خرم شد جهان من
نمیگفت این زبان چیزی به جز اندوه و آه اما
غزل میبارد هر ثانیه اکنون از زبان من
کلاغ آخر قصه به خانه میرسد آخر
که یعنی خوب خواهد بود با تو داستان من
مسیحای من بی جان و خسته دست های توست
حیاتش را به دستان تو مدیون است جان من
تویی تنها نیاز من برای زندگی کردن
هوای من شدی و آفتاب و آب و نان من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود