جمعه ۲ آذر
طواف.. شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۱۱۸۸۳
بازدید : ۱۰۴۷ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
باهر نفس
هزار بار
دور خاطراتت طواف کرده ام
هزار سنگ
برعقلم زده ام
هزار چشمه زمزم
اشکم براهت
حج نرفته حاجی شده ام ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.