بدانکهچشم قشنگت برایمندنیاست
ببین که کشتی عمرم میان این دریاست
فقط بگوکهمراهمتودوستم داری
همین دوجملهکوتاه برایدلزیباست
تو حس عاشقانه نداری وقاتلم هستی
کنارساحل چشمت دلم ببین تنهاست
فقط بگوکهکمی هم مراتومیخواهی
بگو بگوکهبمیرم تمام حرف اینجاست
نده فریب دلمراکه عاشقت گشته
نگودروغ کهوعده همیشهدرفرداست
همیشه ترس بهدلهستمیرویروزی
اگرمراتوکنی ترکآخردنیاست
عزیزاین دلتنهای من شدهای
ولیکنارتوبودن همیشهیکرویاست
بیابگیر مراتنگتودرآغوشت
میانسینه دلتوکهمثلمنتنهاست
توهم.کهدردفراواندرونخودداری
بیابیا عزیزدلمنکهجایتواینجاست
بهبوسهایبدهانعام شاعرزارت
کهداغآنلبزیبابراین لبمپیداست
قسم بخورکهشعرتوپنهان کنیبهقلبخودت
که رازعشقبهدشمن.ودوست نازیباست
چقدرگفتم وگفتم که دوستتدارم
ولیتوهیچنگفتی که عشقتواینجاست
قسمبخورکهزخاطرنمیبریعشقم
زبعدمرگببینیچهگریهوغوغاست
زبعدمرگ بخوانفاتحهکهمیشنوم
جوابمیدهمتاییارعاشقت اینجاست
حلالمننکنم حقعشق خودبرتو
کهوعده هستقیامت.کهآخردنیاست
بکشتودست بهروی لبانزیبایت
ببینکهداغلبمبرلبانتوپیداست
بسیار زیبا و دلنشین بود
پر احساس