دوشنبه ۵ آذر
وسوسه های عظیم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۳ شماره ثبت ۱۱۸۳۴۸
بازدید : ۹۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
وسوسه های عظیم
تو معجزه ی دارُ ،
سپس دیدارُ دیدی ؟
تو معجزه ی تقوا و،
روحی آرام و،
بی بارُ دیدی ؟
تو معجزه ی ایمانی قوی ،
که درنفوذ به آن ،
شیطان کم آورده
و درنفوذ ناپذیری اش ،
شکی دگر نیست
اعتقادی همچون ،
سد و دیوارُ دیدی ؟
کاش اسوه هیش را ،
تو هم ز نزدیک ،
آینه وار می دیدی
یه روزگاری درکودکی ،
من آئینه بودم
گرچه تار نبودم ،
اما در وسوسه ی سازِ تار بودم
کاش در دستم تارُ می دیدی
کاش ایده ها و،
وسوسه هایی عظیم ،
همه بیدارُ می دیدی
بهمن بیدقی 1401/12/23
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای کاظمی نیک بزرگوار سپاس بیکران شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای مزینانی بزرگوار سپاس بیکران شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود