سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نشانی محبوب

    شعری از

    مهدی رستگاری

    از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۱۱۸۳۱۴
      بازدید : ۱۳۹   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی رستگاری

    بسمه اللطیف
    نشانی محبوب
    در طلب عشق
    کجایی عشق؟ بیا و بپرس حال مرا
    ببین چگونه شکسته زمانه بال مرا
    در این خرابه خلایق که مدعی توأند!
    ببین رویه تدریجی زوال مرا
    بیا که در گذر عمر خویش فرسودم
    ببرده خواستنت روز و ماه و سال مرا
    گذشت عمر و به دل وعده می خریم هنوز
    بگو که دل چه کند خواهش محال مرا
    فرود آی از افلاک و حجتی به من آر
    که از قبال تو راحت کند خیال مرا
    کجا است نیمه پاک وجود گمشده ام
    که مهرورزی وی آورد کمال مرا
    امید هست به یاری عشق، مهدی در
    زمان اندک مانده از این مجال مرا
    بگیر دامن عشق و رها مکن که دهد
    به تو نشانی محبوب بی مثال مرا
    مهدی رستگاری
    سوم تیر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
    بیست و چهارم ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی
    دفتر شعر روزگاران
    ۰۶۶
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶
    دلنشین و زیبا بود خندانک
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱
    درود بر شما خندانک
    جواد کاظمی نیک
    سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰
    دوردبرشما 🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0