سه شنبه ۱۵ آبان
نیلوفر آبی شعری از یلدا یوسفی (نوژا)
از دفتر سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۱۱۸۲۹۸
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر یلدا یوسفی (نوژا)
آخرین اشعار ناب یلدا یوسفی (نوژا)
|
بدو گفت نیلوفر آبیام
بیا تا بسازیم آبادیام
چو پیچک به قلبم پیچیدهای
چو قفلی زدی تو بر آزادیام
طبیبی، حکیمی، نداند مرا
شدی مرهمی تو به بیماریام
گرفتار جانت شدم نازنین
بیا جان به جان کن که زندانیام
چو بشنیدمش گفتمش جان من
برایت چو گل خیلی تکراریام
سلامی بگویی به این حال من
ندانم نگویم چه احساسیام
نمیفهمی من را تو ای بهترین
تن خسته داند گرفتاریام
-نوژا
|
نقدها و نظرات
|
سپاس قافیه که هویداست بزرگوارا | |
|
سپاس | |
|
متشکرم | |
|
سپاس | |
|
متشکرم | |
|
درود بر شما از نقد شما و ظرافت موجود در بررسیتان بسیار سپاسگزارم اما آبیام ،آبادیام ، آزادیام ، بیماریام و... ردیف شعر بنده نیستند و قافیه هستند و باز هم از نگاهتون متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و بدون قافیه بود