پنجشنبه ۱ آذر
تلما شعری از سیده نسترن طالب زاده
از دفتر تلما نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۱۱۸۱۷۹
بازدید : ۶۸۴۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
با دست کوچکم
با قلب نازکم
شفاف و شیشه گون
من دوست دارم ات،
.
.
اکلیل هوش من
صیدی دمادمست
در تور دامنم
تا روشنای زفت زمان، ماهیان زر
ای سرو کوهیم!
در کاخ بازوان ولرم تو ٫زندگیست
-من پرنیان سال هزاران خفتنم-
در چشم گرم تو
آن باغهای عهد
لمس عروسکم
نرمم
شبیه عشق ،
طوفان پولکم...
من در دل کاباره های تازه ی تنت
من
در رگ بیزانتیم پرده های عطر
کنیاکِ زادنم
با من بخند یگانه ترین شعله ی عطش!
ابریشمین تنفس فیروزه فام من!
ای بیشه زار تلخ!
با بوی ناز و چرم،
در نبض وحش تو
آهوی زخمی ام
.
ای ابر پرشکوه!
-چون کودک رُزی
گرم شکفتنم-
ای نور آبیم!
غوغای سرخ سوسن و آویشن منی
بر اسبهای واله نرماندی سیاه٫
مرد نجیب زاده ی من!
تاک روشنی،
. . .
پ ن:
آه
ادراک زنبق دره ی نارس
از عشق
به تلمای دستان تو میرسد ٫تنها
کلمه به کلمه
بوسه ی مه میدمد و ُ
معرکه ی با تو بودنست!
|