جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
۱
بربام زندگی
کوهی شراره وش
بر زمهریر خاک چون دوزخی مهیب
طاق است طاقت زمین
از داغی زمان از سردی جهان
در باور زمین : بودن سرودنی ست
۲
هرگز خیال کال هم چون گمان تلخ
بذری نخواهد داد
چونان که
زندگی
گویی تولدی ست
در برزخی کبود
در نیمه ای از آن
چشمی که می خندد
نیمی دگر شاید از شوق می گرید
این آه و لبخندش چونان دی و تیر است
۳
شمع آرزوهایت
زیر سقف کوتاه خیال
نقش نمی بندد
باید پراند؛ آرزوها را
تا دوردست
تا بام بلند زندگی
تا آن جا که هیچ ،تفسیر همه چیز می گردد
۴
مرا وقتی در یادت پیدا می کنی
که
بهار آرام از کنار پنجره ات عبور کند
تو پرده ها را کنار می زنی
باد
در پیج خاطراتت
داستان آن فردایِ دیروزی را
زنده می کند
۵
هیچگاه
از نگاه غضبناکم
نفهمیدی
که
می خواستم
فقط مال
من باشی
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و بااحساس بودند