جمعه ۲ آذر
هواییم کن ... دلم تنگ شد برا اینجا ...دی..!! شعری از سارا مشیری
از دفتر روزها نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۱۱۷۹۳
بازدید : ۷۵۱ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
دیونگی هامو ببخش باز هواییم کن
هر چی دارم ازم بگیر کربلاییم کن
یه عمر دنبال اینم تو حرم تو بنشینم
قرعه به نام دل تنگ من بزن نینواییم کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.