درود و عرض ادب و ارادت محضر شما استاد ارزشمندم جناب آقای فخوری گرانقدر
سخاوت و مهربانی تان را بیکران سپاس
ممنونم بابت همراهی ارزشمندتون
سایه پرمهرتون مستدام
استاد جان فرمایشات شما تا حدودی درست است
من دختری بودم که از وقتی دست چپ و راستم را شناختم پدرم مرا در دنیای سرسخت خودش پرورش داد.بیسواد بود ولی همیشه پاسخ هایش با ضرب المثل و امثال و حکم و شعر بود.
روح همه ی گذشتگان شاد همچنین پدر من!
اسطوره ی بی تکرار من !
که بنده را مردانه تربیت کرد و من هنوز کودک درونم دنبال دختری قاجاری است که پدرم همیشه از وقار و شخصیتش برایم سخن میگفت
این هم تا حدودی مزاح بود استاد
روح من هم هنوز به دنبال صداقت و یکرنگی آن روزهاست
خیلی خسته ام
خسته از دروغ ها و تظاهرهایی که اطرافم میبینم و روحم را می خراشد
دنیای اطرافمان در عین حال که خیلی زیباست انرژی های منفی زیادی دارد
ولی چه باید کرد ...
بگذریم ...
و دیگر اینکه عجیب فکر میکنم باید زبان شعرم را عوض کنم
فکر میکنم مضمون ها و زبان شعرم دارد به سمت عهد بوق می رود
خدا مرا نبخشاید
باز هم ممنونم استاد فخوری گرانقدر
خوشحالم که با خوانش سیاه مشق های من حالتان خوب می شود
برایتان همیشه و در همه حال آرزومند حال خوب هستم
امیدوارم سایه پرمهرتان بر سر ما و خانواده محترمتان مستدام باشد
درودبانورجایی عزیزم
بسیارزیبابود