جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نیره شیریان(مارال)
آخرین اشعار ناب نیره شیریان(مارال)
|
میانِ غزلواژه های احساسم
چشم هایِ تو معطر کرده فضا را
شکوه معرفتی ، دلیل آرامش
همانند کتابی پراز رمز و راز
من عاشقانه ورق می زدم تمامت را
وجود تشنه ی من لبریز آرامش
وقتی که جرعه جرعه می نوشید
زیبایی کلامت را
خورشید حضورت
تماشائیست ، وقتی مست می کند
هزار بوته ی عاشق را !!!
و رقص کنان میان دشت زیبا
نامت را شقایق می گذارند
و شاعرانه هستی ...
روشنی بخش فردا و فرداها
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم زیبا نگاه شماست | |
|
سپاس جناب محمدی بزرگوارید | |
|
درود مهربانوی عزیز زیبا نگاه پر عطوفت شماست | |
|
زیبا و لطیف سلام خانم شیریان | |
|
سپاسگزارم زیبا لطف بیکران شماست | |
|
درود سپاسگزارم زیبا لطف بیکران شماست | |
|
سپاسگزارم زیبا لطف بیکران شماست | |
|
سپاسگزارم مانا قلم پر مهرشما | |
|
درود مهربانو زیبا نگاه پر مهر شماست موفق باشید 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود سپاسگزارم موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود