جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
برف میبارد و آهنگ دلم غمگین است
یاد چشمان تو و خاطره ها می افتم
قلب من پیش تو یک شاپرک کوچک بود
زیر گوش تو از احساس دلم میگفتم
از هیاهوی جهان پیش تو غافل بودم
کنج آغوش تو سیاره ی پنهانم بود
درد دل های تو با من همه را یادم هست
وعده هایت همه ی باور و ایمانم بود
من تو را مثل همین برف سپید و یک رنگ
من تو را پاک تر از آینه ها میدیدم
تو ولی سنگ زدی بر تن احساساتم
بی تو هر روز به خوش باوری ام خندیدم
دوستت دارم اگرچه تو رهایم کردی
زندگی بعد تو یک خواب بد بی معناست
یک شب ابری آرام که میبارد برف
کاش از راه بیایی که برایم رویاست.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دوست من مهرت را سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور ارزشمندتان هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا وسرشار از احساس بود