جمعه ۲ آذر
وفای خیال شعری از فاطمه مهری
از دفتر خط خطی های دلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۱۱۷۵۶۸
بازدید : ۲۶۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مهری
|
و آن گاه ک مادر همیشه سیاه پوشم
شب بانوی ستاره بر دوش
مرا به عقد خیال در می آورد
تو از کدام کوره ره نزدیک میگذری
که طنین گام هایت گوش خیالم را می آزارد
آهسته تر بگذر از خاطرم
بگذار رد پایت را
همچون وعده هایت باد باخود ببرد..
آه ای همدم همیشگی و همسفر تنهاییم
خیال زیبا روی وفادارم!
جز تو به که دل ببندم
که هزار تکه ام نکند
که به دروغی نپیچاندم
و به ناز چشمی نفروشدم
که نزندمُهر خموشی بر لب های عاشقم...
به که...؟
#فاطمه_مهری
#دلنوشته
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی عزیز🌹 سپاس از حضور پر مهر و ارزشمندتون 🌹🌹 | |
|
درود جناب استکی عزیز🌹 سپاس از حضور پر مهر و ارزشمندتون 🌹🌹 | |
|
درود شاهزاده بانوی ناب به مهر خواندید ماه بانو جان سپاس از حضور پر مهرتون بمونید به مهر | |
|
درود ها از بن جان جناب احمدیان عزیز و گرامی به مهر خواندید بمونید به مهر | |
|
درود استاد علامیان عزیز و گرامی سپاس از محبت دلپذیرتون🌹 بمونید به مهر 🌹 | |
|
درود بر شما جناب داودپور گرامی سپاس از حضور سبزتون | |
|
درود استاد شفیعی گرامی به مهر خواندید سپاسمند مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا وسرشار از احساس بود