جمعه ۲۵ آبان
بذار چشماتو ببینم ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۱۱۷۴۰
بازدید : ۶۱۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
بذار چشماتو ببینم !
چی دیدی که من ندیدم !
به چه چیزهایی رسیدی
که من هیچوقت نرسیدم !!
بذار چشماتو ببینم!
کی شکسته تو رو روزی؟
کی بجونت آتیش انداخت؟
که هنوز داری میسوزی !
بذار چشماتو ببینم!
که بدی رو می شناسه
ببینم این چش ِ زیبا
از چه چیزی در هراسه !
اگه چشمات رنگ ِ زرده
میگه فصل عشق تباهه
اگه چشمات سرخ ِ سرخه
میگه عاشق بی پناهه !
اگه چشمات بی فروغه
می فهمم دنیا بیرنگه!
اگه چشمات پُر ِ ترسه
می فهمم دنیا تو جنگه!
بذار چشماتو ببینم!
که بدی رو می شناسه
ببینم این چش زیبا
از چه چیزی در هراسه !
چه قشنگه فکر ِ پاکت
که تو فردا رو می بینی
حیف از این چشمای زیبا
که تو اینجا رو می بینی!
حیف ازاین زمین ِ تشنه
که درخت رویای خاکه!
حیف از این رودی که گِل شد
که تو فکر ِ آب ِ پاکه !
بذار چشماتو ببینم!
که بدی رو می شناسه
ببینم این چش ِ زیبا
از چه چیزی در هراسه !
|