سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    بیا دلبر بیا....

    شعری از

    مهتاب ایزدسرشت (مه)

    از دفتر مهتاب نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۱۱۷۲۸۹
      بازدید : ۲۳۳   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهتاب ایزدسرشت (مه)

    چرا ازمن نمی پرسی ،چو حال ازمن تو می گیری 
    چرا عین خیالت نیست،ازمن تو دلگیری ....
    بیا بنشین کنارم نازنین م،مه لقایم
    که درعین وفا ازمن دلی بستانی و 
    برمن ببخشایی،نگین صبر و طاقت را 
    توگاهی دلبری کردی ،ولی افسوس 
    دورازمن،تو دنیا می گزاری...
    برمن خاموش تو،لب بگذار و بگذر 
    کین جهان خاموش درحال گریزان ست 
    بیا یکدم،فقط یک لحظه این دم را 
    غنیمت دان.....دل نا آرام وخوبت را 
    قرین عشق بی همتای من گردان...
    بیا دلبر بیا....
     
     
     
     
     
     
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زلیخا رامیار،امید سحر
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۲۶
    درود خندانک
    تکتم حسین زاده
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
    درود بانو ایزد سرشت عزیز
    سروده ی زیبا و لطیفی بود خندانک
    محمدرضا آزادبخت
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۵۷
    سرو ده زیبایی بود
    جواد کاظمی نیک
    چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱
    دورد برشما زیبابود 🌹🌹
    روهام حمیدی فر
    سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۵۶
    سلام ، دشت پر شکوفه ی مه آلود ، شعرتان زیبا بود مثل خودتان ، ولی دقیقآ توضیح نداده بودید که دلبرا کجا بیاید ! فقط گفته بود دلبرا بیا !!! صندوق پیام خصوصی تان را نگاه کنید . خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مسعود آزادبخت
    دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
    بیا یکدم،فقط یک لحظه این دم را
    غنیمت دان.....دل نا آرام وخوبت را
    سلام و احترام مهربانوی ادیب
    همراهیِ لطافت با احساس در کنار تصویر و استفاده هنرمندانه از فضاهای ساختاری ،با پایانی سرشار از حس
    درود بر شما
    سبز باشید و مانا
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0