جمعه ۲ آذر
غزل همسایه شعری از محمد قلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۱۱۵۹۳۷
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب محمد قلی پور
|
من گشودم دیشب
دفتر شعرم را
سخت آهسته شنیدم غزلی با غزل دیگر گفت
گشت پاییز گمانم امروز
باز من می ترسم
که شود همسایه
با من آری غزلی پاییزی
نبض پاییز چه جز اندوه است
کاش می شد همه جا رنگارنگ
تا که همسایه ی هم صفحه ی من
از بهاران غزلی باشد سبز
کاش می شد
ای کاش
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از لطف شمابانو دهقانی گرانقدر🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از شما خانم هاشمی ارجمند🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود بر شما استاد فخوری ارجمند سپاس از لطف شما🙏💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
تشکر از لطف شما آقای دهنوی گرامی 🙏🙏💐💐💐💐💐 | |
|
درود بر شما تعبیر زیبایی بود🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
شورانگیز