جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
شب یلدا
با تو دوشادوش بودن در شب یلدا خوش است
واله و مدهوش بودن در شب یلدا خوش است
دست در دست تو و محو نگاه نافذت
ساکت و خاموش بودن درشب یلدا خوش است
فارق از هر نامرادی از خُم جادوی عشق
گرم نوشانوش بودن در شب یلدا خوش است
گر چه پیری خود نمایی می کند در ما ولی
چون جوان،پرجوش بودن درشب یلدا خوش است
واسع این دم را غنیمت دان که با یار عزیز
تا سحر همدوش بودن در شب یلدا خوش است
سید علی کهنگی (واسع) آذر 1399
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای عزیزیان بزرگوار،از لطف و محبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام استاد استکی عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام آقای رضوی بزرگوار،از لطف شما ممنون و سپاسگزارم | |
|
از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای آزاد بخت عزیز | |
|
سلام آقای صادقی عزیز،از توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم،یلدای شما هم مبارک | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای شفیعی عزیز | |
|
سلام آقای ایوری عزیز،بسیار از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام آقای دارابی عزیز،از توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شیرین بود 👏🌺🌺