{برای سقای کربلا}
عباس شدی تا که شوی مونس و غمخوار
همچون تو به گیتی نَبُود یار و علمدار
وصف تو نگنجد به غزل یا که رباعی
در پیش قدمهای تو گل میکند هر خار
هر کس که نگاهش به تو افتاد،علی دید
هم ظاهر و هم باطن تو حیدر کرار
در علقمه لب تشنه نگاهت به برادر
در لشکر عُشاق شدی سَرور و سردار
هرگز نَبُود جز تو دگر عاشق و دلدار
ای انکه خداوند به زخمِ تو پرستار
{بین الحرمین:1401▪︎9▪︎17}
{تقدیم به محضروالامقامِ حضرت عباس ع}
نمیدونستم شعر آیینی هم میسرایی
آفرین.. آفرین
زیبا بود
نمیگم خدا قبول کنه.. چون میدونم.. خدا قبول کرده
شاد باشی خواهر خوبم..