پنجشنبه ۲۴ آبان
زندگی با تو شعری از امید درافشان
از دفتر ترانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۰۸ شماره ثبت ۱۱۵۷۴۶
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب امید درافشان
|
روی جاده خیس بارون میزنیم قدم
دزدکی دستمونو میزنیم به هم
نگاهم از تو نگاهت باز نمیشه
بگو ک واسه منی تو همیشه
دلم میخاد که من نگات کنم
نگاه توی اون چشات کنم
ماه قشنگِ من صدات کنم
یواشی بوسه از لبات کنم
تو بخوای جونمم فدات کنم
نبض عشقت آخه توی دلم
بگو همیشه من پیش توام
واسه دوست داشتنت میره دلم
بخواهی نخواهی گیر توام
.….…...................
دیدی آخر شدی مال خودم
خوشگلُ و قشنگِ نازِ خودم
دلم پیش دلت چه آرومه
نباشی عمر من یک خزونه
........................
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید