جمعه ۲ آذر
طعم غزل شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۱۱۵۱۹
بازدید : ۱۴۷۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
طـعم غـزل دارد لبت ؛ امشب خرابستم ؛ خـراب
در آسمـان شعـرتو من غرق خوابستم ؛ به خواب
امشب شب شعرت چرا ؟ شمعش ندارد ؛ روشنی
رقصان ، من و پروانه ها ، موج شتابستـم ؛ شتـاب
امشب تورا ، من ، قبله ی حاجات کردم ؛ در نمـاز
در امتـدادِ خـواهشم ؛ پشـت جـوابستـم ؛ جـواب
مهتاب ِبی تـابت شدم ؛ کـو آفـتـابـت ؟ آفـتـاب !
گیسوی شب پوشیده ام؛ من درحجابستم ؛ حجاب
مصـرع به مصرع ، چشم من در انتظارت ای غزل !
غرق غـزل هـایت شدم ؛ اکنـون شرابستم ؛ شراب
در پشت ابرت من دلی، پرخون شدم ؛ قدری بتـاب
خورشیـد ویـران از نـگاهت ، در نقـابستم ؛ نـقـاب
امشب بیــا ؛ در جـا نـمـازم ، شـوق فـریادم ؛ فـقـط
غوغـا فکن ؛ در آسمـان ، اینک ، خطابستم ؛ خطاب
امشب دلم پر، از غـزل ، در سکر ناب ، افتاده است
می بینـم ؛ این مستی عیان ، اهـل حسابستم ؛ حساب
جـام غـزل شـط شراب ؛ بیهـوده می کـوشـم ؛ رهــا
غرق غز لهایت شدم ،اکنون شرابستم شراب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.