جمعه ۲ آذر
قدر دان باش شعری از علی فداکار (زاهد)
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۱۱۵۱۰۲
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر علی فداکار (زاهد)
آخرین اشعار ناب علی فداکار (زاهد)
|
بدان قدر کسی را کاو به سختی
شده جان تو و همچون درختی
فکنده سایه بر تو، وقت گرما
شده هیزم برایت، وقت سرما
و این لطف خداوند است بر تو
چه لطفی، برتر از لطف است مر تو
چگونه شکر این نعمت بر آری؟
نشاید شکر این نعمت، گذاری
اگر قدر ورا دائم ، بدانی
بباید که غم او را ستانی
بدان قدر کسی را هست امروز
که شاید او نباشد دیگری روز
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خیلی ممنونم . سلامت باشیدر🌹 | |
|
سلام خیلی ممنونم از شما بزگوار 🌹 | |
|
سلام و درود سپاس گذارم 🌹🌹 | |
|
سلام علیکم . ممنونم بزرگوار 🌹🌹 | |
|
همچنین هم نام عزیز سلامت باشید🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.