جمعه ۲ آذر
شب بیست و یکم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۱۱۴۹۵
بازدید : ۹۸۲ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
در حسرت روزهای خوش پیر شدیم
هر روز به یک دلیل , جوّ گیر شدیم
یک عمر رجز به گوش دنیا خواندیم
افسوس که هر دقیقه تحقیر شدیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.