جمعه ۲ آذر
پدرم عاشق بود شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۵۳ شماره ثبت ۱۱۴۸۶
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۷۶
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
تقدیم به روح زنده یاد (م. سالک)
پدرم
درخت سیب بود
و هر صبح
به هر عابری
از صندوقچه ی دل
سیبی تعارف می زد
چهار فصل ِسال
باردار بود
نبض باغچه ی قلبش
گل سرخ می رویید
و مجالی برای
علف هرز فراهم نبود
پدرم وقتی رفت
دانه ی سیبی شد
در دل خاک ...
سه بهار آمد و شد
و پدرها روییدند
از سینه خاک...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.