دوشنبه ۲۸ آبان
معجزه عشق شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۴۷ شماره ثبت ۱۱۴۶۰۳
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
تا ذهنِ مرا از غمِ دنیا برهانید
یک جرعه میِ عشق به قلبم برسانید
جز رنج از این عقلِ جگر سوز چه دیدید؟
عاقل تر از آنید که دیوانه نمانید!
هر غصهٔ پنهانی تان را که نشد اشک
بر شانهٔ خوش درکِ عزیزی بفشانید
دلچسب ترین حرف به معشوق سکوت است
با چشم برایش غزلی شعر بخوانید
حالا که قرار است شب و روز بمیرید
با عشق کمی آتشِ جان را بنشانید
«هواجان جاویدان»
havaajaan
|
نقدها و نظرات
|
درود دو گونه مردن وجود دارد. مردم ایران شب و روز می میرند و این حقیقت به سادگی قابل فهم است! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسبارزیبابود