سه شنبه ۱۵ آبان
حضرت معصومه سلام الله علیها شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۱۱۴۴۸۳
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
در شهر قم مراد ز نعمت کریمه است
از نسل مجتبیست کرامت کریمه است
این آیههای مصحف حق را به چشم دل
بنگر بخوان که لحن و تلاوت کریمه است
صدیقه و علی پدر و مادرند پس
استاد بی بدیل فصاحت کریمه است
تنها حسین را بشناسد عقیله پس
در معرفت به مشهد اصالت کریمه است
ایران برای شاه خراسان و مرتضیست
در کشورم سفیر ولایت کریمه است
دیدم روایتی که بهشتی کند مرا
دیدم شفیع روز قیامت کریمه است
پرچم به دست فاطمهها بوده تا کنون
در این زمان حافظ رایت کریمه است
در شهر قم خوشیم که در زندگی ما
هر لحظه هر دقیقه و ساعت کریمه است
دیگر رها کنید و نگردید در جهان
تنها مسیر و راه هدایت کریمه است
رحمت کند خدا همه را عاقبت بخیر
گردیم چون شفاعت و رحمت کریمه است
اسلام و شهر قم رفقایی قدیمیاند
در این بلاد امام شریعت کریمه است
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب احسانی سلام مارا بر خواهر غریب مولایمان علی ابن موسی الرضا برسانید خوشا به سعادتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بنده به شخصه از خانم فاطمه ی معصومه معجزاتی دیدم که شاید باورش برای دیگران محال باشد
در پناه جدم امام حسین علیه السلام پاینده باشید