جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
خورشید عدالت
عرش از غم مرتضی سیه پوش شده
از خاطر کوفه حق فراموش شده
آنکس که شده غرق به خون در محراب
خورشید عدالت است خاموش شده
سید علی کهنگی(واسع) اردیبهشت 1401
یا فاطمة الزهرا
تندیس شکوه کائناتی بانو
خود صاحب کشتی نجاتی بانو
ای نور عظیم خالق هستی بخش
سرچشمه ی کوثر حیاتی بانو
سید علی کهنگی واسع خرداد1401
حضرت جانان
قرآن به روی سر چه فراوان گرفته اند
آنان که راه حضرت جانان گرفته اند
نفرین به کوفیان و به آنان که همچنان
دامان پر ز فتنه ی شیطان گرفته اند
سید علی کهنگی (واسع)مرداد1401
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی بزرگوار،از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما سید عزیز،از لطف شما بسیار ممنون و متشکرم | |
|
سلام و درود خدمت شما آقای احسانی فر عزیز،از حسن توجه شما بسیار ممنون و متشکرم | |
|
سلام آقای ایوری عزیز،سپاس از لطف شما دوست ادیب | |
|
سلام آقای فاضلی نژاد عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما آقای مهدی پور عزیز،از لطف شما ممنون و متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در رثای مولای متقیان (ع) و بی بی دوعالم(س)