رهبر عمار ، هاشم ، مالک اشتر ، علیست
از علی گویم سخن زیرا فقط سنگر علیست
آسمانها را نمیدانم ولی در این زمین
هر چه آقا گشته نوکر چون آقاتر علیست
از سلونی گفتن مولا تعجب را بران
تا که شهر علم هر پیغمبری را در علیست
لحظه مرگم ندارم غصهای چون بعد مرگ
منزل اول علی و منزل آخر علیست
او ملاک حق و باطل در دو دنیا گشته است
در قیامت ، قبر ، برزخ هم فقط محور علیست
غیر حیدر نیست مولایی که من گویم ز او
گر کسی مولا بُوَد هم باز مولاتر علیست
گفته است الله من دارم هر آنچه حیدرست
هم سوال و هم جواب ای مصطفی محشر علیست
گر فضائل را نبی گوید شود هر قبله کج
غیر ایزد از هر آنچه دیده بالاتر علیست
با خدا موسی سخن گوید کلیم الله شد
حضرت موسی بداند اینکه موساتر علیست
او منار حق بُوَد گوید نبی قرآن مَعه
تا قیامت مرز بین مومن و کافر علیست
حضرت جانان جمیل و کل این دنیا جمال
هر چه زیبا دیدهای بگذار ، زیباتر علیست
شعر را سردار این طوری به پایان میبرد
انبیا را در مصیبت در خطر یاور علیست
موفق باشید 🍁