پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... گاوم به گوساله سامری
شیر می داد اگر خرم
به ابوموسی اشعری، کمر...!
قبای عثمان
" توتم " نمی شد بر سرِ نیزه،
به قرآن، ستم...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موثر و پر معنی