يکشنبه ۴ آذر
فقط آغوش شعری از ابوالقاسم دانش(راد)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۱۱۴۳۱۱
بازدید : ۹۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر ابوالقاسم دانش(راد)
آخرین اشعار ناب ابوالقاسم دانش(راد)
|
فقط آعوش، ولی پیوسته میخواهم
تو را چون شعر، چون طوفان
تو را من مثل یک باران ، بروی خاک دشت بی آبان
تورا از هر طرف ترسان، چو طفلی خسته و عریان
تو را من دل بر راهم، چونان ماهی که دریا را، چونان یوسف زلیخارا
تو را من چشم در راهم، چه با اشکم، چه با آهم، چه با قلبم
تو را من ، از ته قلبم ، تو را من مثل یک فانوس که در دریا برای قایقی گمگشته و تنها
تو را من بر سر راهم، چو راهزنها سر کوهها
چه ، با پیغام، چه با زنگی، چه با لبخند
تو را من چشم در راهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.