يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
آخرین اشعار ناب اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
|
دگر سایه ای بندم نکند حصار ننگین
فصل رویش پیچک ازادیست بر زمین
زخم عمیق ترانه ها، برای روح های رها
اخر اتش این نوا ، فرو ریزد دیوار برلین
رفیق غمت بر سر کور دلترین بزدلان
شب مبادا پریشانت کند این چنین
زنجیرت پاره شود با خون و اشکمان
روز رهایی شد، مکن دیده را غمگین
هوای گرفته با طوفان ما میرود اخر
افتاب ک شد بر مزارم گلی بچین
خشتی برای ابادی نغمه ای برای ازادی
بخوان که پایان یافت دوران نفرین
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد سلیمی بزرگوار شما شکسته نفسی میفرمایید من سبک نوشتاریم همینه بعد چون از نت برداری گوشی کپی میکنم بعد ارسال میفهمم غلطامو بعد سعی میکنم غلط گیریم تو شعر نو اصلاح تر بشه ظرافت با احساس من نمیخونه باز هم سپاس از حمایت و تشویق شما دوست و برادر بزرگ بنده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود