__________________________
آزادی...
تا خالیِ خرابِ سردابه های غم
تا بیرون ِ جهانِ تسلیم هایِ فرتوتِ
ناگزیر
سرمه می کشد بر مژگان زنانگی
به اتفاق مرگ
و زندگی...
آتش را در باد ها می دواند
و نخوت تنِ گیسوان تورا می وزد
اما زن...
چگونه اینچنین متروکه گشت
در کریهِ غروب واپسین روزهای بی فروغ
باری!
تو در خیال زمان خطور خواهی کرد
_____________________________
مسیح علیپور
سرو نباشد به اعتدال محمد
🔸سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد🔺️ میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارک باد 🌺