جمعه ۲ آذر
چهلم شعری از الهام ابراهیمی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶ شماره ثبت ۱۱۴۰۲۳
بازدید : ۱۹۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب الهام ابراهیمی
|
چهلم
چهل روز بی تو، چهل روز درد
چهل روز حسرت، چهل روز سرد
پدر نیستی تا ببینی غمت
چه ها کرد با دل چه ها که نکرد
بهاران سرسبز بودم دریغ
خزانی شدم بعد تو روی زرد
به باور نگنجد نبودت اگر
سفر رفته ای جان من بازگرد
عجب بی وفا روزگاریست آه
دلِ خوش ندارد تنِ هیچ فرد
جدا کرد دنیا اگر دست ما
زمانه اگر چه تو را دور کرد
تو نزدیک هستی به قلبم پدر
به یاد توام تا ابد نیک مرد
(الهام ابراهیمی)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام پدرم در قی حیات هستن. اون شعر تقدیمی برای پدر از دست رفته دوستم بود🙏⚘ | |
|
سپاس روح رفتگان شاد و عمر عزیزان دراز باد | |
|
درود استاد زارع گرامی. بسیار تشکر میکنم از توجه، کمک و تصحیحات شما در این شعر 🙏🙏بسیار از شما می آموزم. | |
|
درود ممنون جناب فلاح | |
|
درود ساراخانم. متشکر. عمرتان با عزت. سکوت بلندترین صداست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح پدر عزیزتان شاد
فاتحه و صلوات