يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
عاقبت برگ درختان وطن خواهد رُست
بر كوير ِ دل ِ ايّام چمن خواهد رُست
از ميان كلماتی كه ستم كاشته است
سيب ِ انسانيت و سروِ سخن خواهد رُست
شام آغاز شد از لحظه ی خوابيدن ما
صبح از لحظه ی بيدار شدن خواهد رُست
شادمانند همه هرزه علفها به سكوت
بذر فرياد شبی هرزه شكن خواهد رُست
هموطن! چشم به دست و دل بيگانه ندوز
بذر انديشه به دست تو و من خواهد رُست
(م. فریاد)
|