دوشنبه ۵ آذر
خیال مستی شعری از رحیم فخوری
از دفتر برکه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۱۱۳۸۶۷
بازدید : ۱۰۴۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رحیم فخوری
|
دلتنگی
چیزی نیست که
قاب شود
درمساحت پنجره ای
بایدگرفت دستش را
بُرد به آغوش دشتی که
خروس می خواند کبکهایش
بخنده باز میشود
خمیازه آفتاب ناشتا
برتاج هزار رنگ کوهسارش
آواز خوان است جویبارانش
به وجد می آید بادهای نجیب
بارقص نرگس و بابونه هایش
آری . . .
همینجاست که باید
رهاکنی دستش را
تا برمد . . .
تا بچرد . . .
تابدمد . . .
خیال مستی
بر ملک دل
پرآشوب وبیقرارش
|
|
نقدها و نظرات
|
بادرود متقابل وباتشکر از حضورسبزتان استاداستکی ارجمند⚘🙏 | |
|
بادرود متقابل وباتشکرازحضورگرمتان🙏⚘ | |
|
منظورم شعر گل نسترن تون بود درود مجدد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود