شنبه ۱۰ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
... تا کی ؟
دلتنگی کوچه های خاکی تا کی؟
در گوش نوای سوزناکی تا کی؟
دل خسته ام از فریب و نیرنگ و ریا
فرماندهیِ مردِ ضحاکی تا کی؟
کم سو شده دیدگانم از دودِ سیاه
شب دیدنِ خواب ِخوفناکی تاکی؟
در شهر صدای نابهنجار به گوش
دوری ز هوای صاف و پاکی تاکی ؟
سرگشته ام از شلوغیِ شهرِ شما
پرداختِ حقِّ اشتراکی تا کی؟
آوازِ زغن شنیدن و دیدنِ موش
در شهرِچنین هراسناکی تاکی؟
دلواپسی و استرس و بی خوابی
این زندگیِ شتابناکی تا کی؟
در حسرتِ روزهای پاکم ز غبار
در سینه هوای زهرناکی تا کی؟
پژمردگیِ صنوبر و سرو و سمن
بی قیدیِ مردمانِ شاکی تا کی؟
ویرانیِ جنگل و چمنزار و مُغار
وین ستیزه با سبزی و پاکی تا کی؟
دلتنگِ محبت و وداد است علیم
این زندگیِ هراسناکی تا کی ؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود