پنجشنبه ۸ آذر
چه زیبا میشود شعری که با لحن تو همرا است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۱۱۳۶۳
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
چه زيبا مي شود شعري كه با لحن تو همراه است
بخوان با آن صداي خوش كه شعري تازه در راه است
براي آسمان بازي ، كبوتر بال مي خواهد
نگاهت بال پرواز غزل تا گنبد ماه است
موذن زاده ی چشمت اذان بی واژه میگوید
خدای مسجد عشقت همان معبود دلخواه است
طنین عشق می پیچد به گوش کافری هایم
شتابان می شود قلبم و ذکرش قل هو الله است
بخوان با آن صدای خوش سکوت واژه هایم را
که تصنیف نگاه تو سرود هر سحرگاه است
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.