سه شنبه ۱۵ آبان
دستور دستي شعری از دانا دادگر
از دفتر با یک لبخند بزرگ نوع شعر طنز
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۱۱۳۵۷۱
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب دانا دادگر
|
دستور شهردار را گرفتم !
خانه ام را ..
خراب نخواهند كرد .
البته !
كاغذ نداشتم
اصرار كردم
دستور را ..
كف دستم نوشت ؟!
حالا ..
هر جا ميروم..
كف دستم را نشان ميدهم !
چند سال است دستم را نشسته ام .
دستور ...
كمرنگ و كمرنگ تر ميشود !
سيصد بار..
از كف دستم كپي گرفته ام .
قبول نميكنند؟!
ميگويند:
بايد اصل دستور را ارائه كنيد !
سال هاست هرجا ميروم .............................
|
|
نقدها و نظرات
|
درود براستاد گرامي و تشكر از نظر لطف شما | |
|
سلام از توجه شما سپاسگزارم | |
|
سپاسگوی لطف شما دوست عزیز | |
|
از بذل توجه و لطف شما کمال تشکر را دارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود