دو نسخه از یک مضمون.
در نسخهی اول، مضمون با توصیف کامل پرداخت شده، و در نسخهی دوم با ایجاز و اختصار پرداخت شده است.
به نظر خودم نسخهی اول بیشتر نمایانگر یک متن شاعرانه است، و نسخهی دوم به شعر خالص نزدیکتر است.
خوشحال میشوم نظر شما دوستان را هم بدانم، و بگویید از کدام نسخه بیشتر لذت میبرید؟
.........................................
۱
شب بود.
پنجره را باز کرد.
به آسمان نگاه کرد.
ماه نبود!
کجا بود؟
کجای شب گم شده بود؟
کسی صدایش زد!
صدا از آینه میآمد.
به سمت آینه رو کرد!
شب در آینه امتداد داشت.
و ماه
به آن سوی تصویرش
به دوردست آینه
کوچ کرده بود!
لبخند زد.
بوسهای برای ماه فرستاد!
و باز کسی صدایش زد.
به سمت پنجره برگشت.
ماه در قاب پنجره منعکس شده بود!
...................
۲
شب بود و ماه
پشت پنجره... بود؟
نه نبود!
کجا بود؟
کسی صدایش زد.
به آینه رو کرد.
ماه به دوردست آینه کوچ کرده بود!
در آینه لبخند زد و
بوسهای برای ماه فرستاد!
کسی صدایش زد.
به سمت پنجره برگشت.
ماه
در قاب پنجره منعکس شده بود!
.............................
شبنم حکیم هاشمی
جهان متحیر از نهضت اربعین انگشت به دهان گرفته
و شیعه را تحسین میکند
"خوشا دردی! که درمانش حسین(ع)است
خوشا راهی! که پایانش حسین(ع) است"
اربعین حسینی تسلیت باد