سه شنبه ۶ آذر
باتوگلزاریست این دل شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۱۰ شماره ثبت ۱۱۳۴۱۳
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
با توگلزاریست این دل
بی تو، بی معنایی ،
می سوزاندم
بی تو بی رعنایی ،
می سوزاندم
بی تو این تنهایی ،
می سوزاندم
بی توعرضی نیست ،
دراین راهِ دراز
بی تو این کفرِ دمق ،
می پوساندم
بی تو دفن میشوم ،
زیرِ بارِحجمِ این سقوطِ سختِ بهمن
اینهمه برف ،
لباسی از مرگ ،
می پوشاندم
بی تو این ابلیسِ پُرعقده ز آدم ،
به انبوهِ سترگِ زجرها ،
می دوزاندم
بی تو این قلب ، دگر
دیگی ست ز آبجوشی سوزان
هیزمِ گناه ، دائم ،
می جوشاندم
با تو گُلزاری ست این دل
پُر ز تو
این دقیقاً همان حالی ست که من ،
درظاهر، همان آدمی هستم که بودم
فقط افکارم به تو مِیل نموده
عطرِ خوشبوی تو حتی ،
شهدِ شیرینِ شهادت را ،
می نوشاندم
بهمن بیدقی 1401/6/17
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.