سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      عوض کنی

      شعری از

      علی معصومی

      از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۱۳۳۰۲
        بازدید : ۱۱۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      عوض کنی
      میشد دوباره حال و هوامو عوض کنی
      ناگفته های چون و چرامو عوض کنی
      با کفر گوشه گوشه ی چشمان فتنه ات
      عمق نگاه سمت خدامو عوض کنی
      میشد برای اینکه بخوانم برای تو
      آهنگ سوز و ساز نوامو عوض کنی
      مثل پرنده ای که قفس را پریده است
      در جستجوی پنجره جامو عوض کنی
      من که به غیر شهر خیالت نمی روم
      حتی اگر مسیر عصامو عوض کنی
      تا جلد آب و دانه و سرسبزی تو ام
      کاری نکن که بال رهامو عوض کنی
      دستی بکش به زخمه تار شکسته ام
      شاید که پرده های صدامو عوض کنی
      باغ بهشت من سر همراهی تو بود
      باید بهانه های دعامو عوض کنی
      از جاده ای که سنگ درد نمی رسد
      بهتر که خار رفته به پامو عوض کنی
      ای نغمه ساز خاطره ها پیش من بمان
      امشب مگر تو شور مقامو عوض کنی
      حالا که سوز و ساز دلم را اثر نبود
      بهتر که راه و رسم و مرامو عوض کنی
      صد حرف تازه می زنی اما چه فایده
      گفتی که رشته های کلامو عوض کنی
      یا که دوباره مصرعی از نو بنا کنی
      آیینه های صبح و سلامو عوض کنی
      با جلوه های مشرقی شهر آفتاب  
      گلواژه های حسن ختامو عوض کنی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۴۰
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      موفق باشید خندانک
      سید هادی محمدی
      شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۰۴
      خندانک خندانک
      علی مزینانی عسکری
      شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۲۰
      سلام و عرض ادب
      دستمریزاد استاد
      خندانک خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۰
      درود استاد معصومی
      شعری روان و دوست داشتنی سرودید
      چون همیشه زیبا نویسید استاد خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0