غرق خواهم شد شبی در موج ِ اقیانوس ِ عشق
دور از آغوش ِ ساحل، دور از فانوس ِ عشق
آتش شوق است ومی سوزد مرا دیوانه وار
تا برآید باز از خاکسترم ققنوس عشق
گوژپشت ِ روح من هر روز هنگام ِ غروب
می نوازد در کلیسای دلم ناقوس عشق
در تب ِ تنهایی ام روی از طبیبان تافتم
تا رسد بر بسترم جادوی جالینوس عشق
صحنه ی خوابم پر از تکرار روی ماه توست
می شود رویای من بی روی تو کابوس عشق
دوستت دارم ولی از هرچه گفتم بیشتر
کاش می شد واژه ای پیدا کنم مخصوص عشق
سارا رحیمی
۱۱شهریور۴۰۱