شنبه ۳ آذر
بر من ببار شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۴۱ شماره ثبت ۱۱۲۷۸۱
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
تو چون
سپیده دمی
آنگاه که اولین پرتو نور
بساط شب تیره را جمع میکند
تو چون
اولین باران در پاییز
فصلی خنک را نوید میدهی
تو چون
خنکای صبح زود
در یک روز گرم مرداد
تو چنان
نهری خنک در دل درهای
شادیبخش راه پیمایان
زیر نور آفتاب
و من
زمین تشنهام
نیازمند تو ام که بباری
و من عمری
راه سپردهام
بگذار تا در تو خنک شوم
بر من بتاب
تا این شب تیره سحر شود
و در سحرگاه تو
نسیم خنک زندگی را
با بند بند وجودم
لمس کنم
بر من ببار ای ابر امید
بر من ببار
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود