شنبه ۱۰ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
ای که مـُحرِم شده ای در عرفات
میزنی سنگ به رمی جمرات
گر که واقف نشوی بر حَجَّت
وقف مشعر نکند تاثیرات
کشتن گاو و شتر کافی نیست
گر برانی خر شیطان دفعات
بتراشی همه موهای سرت
از چه مقبول نشد تسبیحات
معتبر نیست طواف کعبه
تا که گردی عقب موهومات
می کنی سعی صفا و مروه
چون دویدی پی دنیا سنوات
همسرت نیست رضا از اوضاع
از طوافش نبری تأییدات
همه جا رفت خیالت به نماز
چون بخوانی به طهارت رکعات
خواب غفلت زده ای در همه عمر
یک شبی را به مِنا گو حاجات
بر کَن این جامه ی تزویر و ریا
تا شوی غرقه به بحر حسنات
بعدِ آن دور شو از خودخواهی
شهوت و نخوت و هم تقصیرات
تا که ابلیس نفس تازه کند
بعد عمری برود تعطیلات
همسر و جار و حبیب و همکار
جمله محفوظ شوند از زحمات
خیرخواه دگران باش ( علیم)
چون روی شادی روحت صلوات
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس بابت حضورتان و ارسال بداهه، موفق باشید | |
|
درود بر شما ، تشکر بابت مطالب مفیدتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود
دستمریزاد